هتل سیتین پراتونم بانکوک
یکی از هتل های 3 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل سیتین پراتونم در نزدیکی مراکز خرید بانکوک مانند پلاتینیوم و سیام پاراگون بوده و دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر بانکوک را دارد. شما مهمانان هتل سیتین در تور تایلند میتوانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات گشت شهری به طور رایگان استفاده کنید. از این هتل زیبا و کوچک بعد از یک ساعت رانندگی به فرودگاه مرکزی خواهید رسید که میتوانید به دیگر شهر های تایلند سفر کنید.  
مهمانان هتل سیتین پراتونم میتوانند از بین اتاق های زیبا و رنگارنگ ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند و هر اتاقی با دیگر اتاق دکوراسیون متفاوتی دارد. اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت بی سیم رایگان در همه ی اتاق ها موجود میباشد.
در هر یک از اتاق های هتل سیتین پراتونم بانکوک یک یخچال ، تلویزیون ، چای ساز و قهوه ساز و داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و  سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 3 ستاره اتاق بازی مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل سیتین پراتونم بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران تایلندی انواع غذاهای محلی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا و کوچک وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل سیتین پراتونم بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را در هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080