هتل بای واتر سامویی
بای واتر هتل 4 ستاره ای زیبا که در شهر آرامش سامویی واقع شده است. هتل بای واتر سامویی هتلی لوکس و مجلل است که در دل ساحل Choeng Mon همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. هتل بای واتر سامویی از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است، زیرا با 15 دقیقه رانندگی به ساحل زیبای چاونگ سامویی می رسید. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی سامویی ، 5.5 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های سامویی را به چشم خواهند دید. هتل بای واتر در 3 کیلومتری بودای بزرگ قرار دارد.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و پاسیو یا بالکن از امکانات بارز هتل بای واتر سامویی میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل بای واتر دارای 100 ویلا و اتاق های کاملا مجهزی بوده و همه ی اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل بای واتر را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای تایلندی از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت رزرو هتل بای واتر سامویی و تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080