هتل ناکا پوکت
این هتل زیبا در منطقه ای زیبا و دیدنی واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای توریست و گردشگرانی که به دنبال آرامش و تفریح هستند، می باشد زیرا می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به ماسه های سفید ساحل پاتونگ دست یابند.
معماری هتل ناکا پوکت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق هایی است که به شرح ویلا های لوکس با بالکن های خصوصی و استخر بیرونی می باشد. این ویلا های شیک با ظرافت و دقت بالایی تزئین شده اند. تمام اتاق ها و ویلاها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل ناکا بسیار شیک و منحصر به فرد هستند که یک شب رویایی را برای شما رقم خواهند زد.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. ساحل این هتل به چند بخش تقسیم شده است، رستوران شبانه روزی ویوا که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را تهیه می کند، در قسمت دیگر تخت های آفتاب گیر چیده شده است که با منظره ای خیره کننده از اقیانوس و غروب آفتاب و نوشیدنی های تازه در اختیار شما می گذارد .
هتل ناکا تا فرودگاه پوکت حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و رویایی ترین هتل های شهر پوکت هتل ناکا است.
برای رزرو هتل ناکا پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080