هتل موون پیک بنگ تاو پوکت
این هتل 5 ستاره ی زیبا در یکی از طولانی ترین سواحل پوکت واقع شده است و با اقامت در آنجا یک قایق بادبانی خصوصی بگیرید و لذت شیرینی از سفر دریایی را تجربه کنید. هتل موون پیک بنگ تاو هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل موون پیک، فاصله کوتاهی تا هتل آنگسانا لاگونا بیچ پوکت و هتل بانیان تری پوکت دارند. در واقع هتل موون پیک بنگ تاو پوکت از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 5 ستاره از فرودگاه بین المللی پوکت ، حدود 20 دقیقه زمان را باید صرف کنند. که در طول مسیر چشم اندازهی زیبایی از شهر پوکت خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و کلاس های یوگا از امکانات بارز هتل موون پیک بنگ تاو میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل موون پیک بنگ تاو دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و تمام سوئیت ها شامل آشپزخانه، اتاق نشیمن، محل غذاخوری و حمام بزرگ است و همچنین اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
منطقه بنگ تاو نیز در میان گلف بازان مشهور است و با توجه به اینکه موون پیک در این منطقه قرار دارد، دارای یک زمین گلف بزرگ به وسعت 3 کیلومتر می باشد. اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل موون پیک را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند و رزرو هتل موون پیک بنگ تاو پوکت با ما در تماس باشید.               02188851080