هتل سینو میسون پوکت
این هتل زیبا در 800 متری خیابان بنگلا واقع شده و در 2 کیلومتری سواحل تری ترانگ بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریست هایی می باشد که اهل خرید هستند زیرا می توانند با 500 متر پیاده روی به مرکز خرید جانگ سیلون پوکت دست یابند.
این هتل در مجموع دارای اتاق هایی است که تمام آن ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران و کافه های هتل سینو میسون پوکت بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و حتما لذت آن جا را تجربه کنید.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است و شما می توانید بعد از یک روز پرمشغله درخواست یک ماساژ خاص را داشته باشید. سالن کنفرانس هتل سینو میسون پوکت به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل سینو میسون تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 3 ستاره با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن، انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و پیش به سوی کشور لبخندها...
برای رزرو هتل سینو میسون پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080