بازار وونگ ناخون کاسم بانکوک
بازار وونگ ناخون کاسم در شهر بانکوک قدمتی طولانی به اندازه ی 100 سال را دارد. این بازار برای خرید کالاهای لوکس دست دوم و داروهای گیاهی استفاده می شود و بیشتر کالاها احتمالا یکبار به فروش رفته اند و عتیقه محسوب می شوند. مغازه ها در این بازار مجموعه ای از اقلام ماشین آلات، ظروف آلومینیومی، سازهای موسیقی، عتیقه جات و کتاب ها به فروش می رسانند. قیمت بسیاری از اقلام عمده فروشی این بازار ارزان قیمت است بازار وونگ ناخون کاسم همچنان ارزش دیدن را دارد.
مدتها پیش این بازار در یک فضای باز در شرق یکی از کانال های خارج از شهر بود و در نزدیکی تئاتر قدیمی به نام ناخون کاسم واقع شده بود ولی بعد از مدتی تئاتر سوزانده شد و بازار به این نام عنوان گرفت. فروشندگان مغازه های این بازار با گردشگران تور تایلند خیلی خوش برخورد و مهربان نیستند ، این مکان بیشتر برای خریداران محلی است، اما گردشگران زیادی در طول سفرشان از آنجا بازدید می کنند. با این حال این بازار سن و سال زیادی دارد و با توجه به پیشرفت اخیر در معرض خطر ناپدید شدن قرار دارد.
این بازار در محله چینی ها واقع شده است. همچنین لازم به ذکر است که این بازار شبانه نیست، زیرا اکثر فروشندگان فروشگاه هایشان را از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز می کنند .
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080