دهکده فیل های پاتایا

یکی از جاذبه های گردشگری کشور تایلند دهکده فیل های پاتایا می باشد که در شهر الفنت ویلیج یا پاتایا واقع شده است. پیشنهاد ما به شما این است که به این مجموعه زیبا سری بزنید. در سال ۱۹۷۳ در شهر پاتایای کشور تایلند برای فیل هایی که مسن و از کار افتاده شدند و دیگر توانایی تولیدمثل و بودن در طبیعت وحشی را نداشتند یک مرکز ساخته شد که وظیفه ی نگهداری و محافظت و رفع نیازهای آنها را بر عهده داشت.

دهکده فیل های پاتایا

اوایل دهکده فیل های پاتایا با هدف نگهداری و محافظت از این جانوران ساخته شد ولی بعد ها با شناخت سایر توانایی های فیل ها از آنها برای انجام یک سری نمایش سرگرم کننده مثل آکروبات بازی فیل ها که توسط مربی هایشان آموزش می بینند و فیل سواری که بسیار لذی بخش و سرگرم کننده است استفاده می شود. از این رو این مرکز به یک کمپ تفریحی تبدیل شدو یکی از مکان های گردشگری کشور تایلند شد. با انجام این فعالیت ها و نمایش ها درآمدی برای این مرکز به دست می آید و از این طریق مخارج مربوط به نگهداری فیل ها تامین می شود.

دهکده فیل های پاتایا

تعداد انگشت شماری از دهکده فیل های پاتایا مراکز وجود دارد که به حالت باغ وحش ساخته نشده اند. این کمپ نگهداری از فیل ها هم ساختاری طبیعی همچون طبیعت دارد و فیل ها آزادانه در آن در حال زندگی هستند. علاقه مندان می توانند برای ساعاتی بر روی یک فیل سوار شوند و در این مجموعه ی جنگلی گردش کنند و از طبیعت زیبای آن لذت ببرند. در ساعاتی از روز نمایش هایی از فیل ها مثل فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و سایر نمایش های دیگر برگزار می شود که شما می توانید به تماشای آنها بپردازید.

دهکده فیل های پاتایا

در دهکده فیل های پاتایا زیبا از تمامی مسافران با انواع میوه های فصلی و محلی که از همین مناطق برداشت شده است ، پذیرایی می شود. اگر به شهر پاتایا سفر کردید حتما از این دهکده ی زیبا دیدن کنید . بازدید شما از این مجموعه علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش و سرگرم کننده با فیل های دوست داشتنی ، باعث می شود که با هزینه ای که پرداخت می کنید به بقا و زندگی این جانوران مهربان کمک کنید.

این فیل های دوست داشتی منتظر شما هستند و اوقات لذت بخشی را برای شما رقم می زنند.