هتل مانداراوا ریزورت پوکت
این هتل زیبا در منطقه ساحلی واقع شده و تنها 7 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد، البته در این بخش یک فضای ساحلی 700 متری برای مهمانان این هتل 5 ستاره اختصاصی است. این هتل مجلل خیلی دور از مرکز شهر نیست بلکه حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. از دیگر مزایای اقامت در این هتل، فقط فاصله 10 دقیقه تا پتونگ بیچ فاصله دارید، این منطقه به بازارهای محلی و برنامه های شبانه معروف میباشد.
معماری مانداراوا ریزورت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای بهترین اتاق ها است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل مانداراوا ریزورت پوکت بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای 3 استخر بزرگ، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل مانداراوا ریزورت پوکت به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد. امکانات دیگر در این هتل شامل سالن سیگار، فروشگاه مواد غذایی و سوغاتی و سالن آرایش است. رستوران 5 ستاره هتل مانداراوا در تمام طول روز غذاهای بین المللی و محلی سرو می کند.
هتل مانداراوا ریزورت تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 45 دقیقه فاصله دارد. این هتل با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل مانداراوا ریزورت پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید. 02188851080