مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت

یکی دیگر از دیدنی های کشور تایلند ، مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت است که در شهر پوکت واقع شده است. در مجموعه‌ی ۱۸۰۰ متری پریمیوم اوت لت برند های معتبری وجود ندارد.ولی ۳۰۰ برند معروف در کنار برند های تایلندی دیده می شود که حدود ۹۰ درصد این برندها بین‌المللی است. از جمله ی این برند‌ها های لاکوست، گای لاروش، هاش پاپی، برادران وارنر، آدیداس و نایک را می توان نام برد.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت-مراکز خرید پوکت- خرید در پوکت-پوکت خرید ارزان

در مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت طراحی و معماری بسیار خاصی به کار برده شده است که باعث جذب افراد زیادی می شود. در این فروشگاه ها همه چیز تخفیف می گیرد و وسایل تا حدود ۷۰ درصد تخفیف می خورند. در این بازار زیبا همه چیز برای رفاه و آرامش بازدیدکنندگان فراهم شده است و هوای آن بسیار خنک و مطبوع است به طوری که از ساعت ها گشت و گذار در آن خسته و کلافه نمی شوید و با خیال راحت می توانید اجناس مورد نظرتان را پیدا کنید.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت-مراکز خرید پوکت- خرید در پوکت-پوکت خرید ارزان

در مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت چندین غرفه مخصوص کودکان طراحی و آماده شده است . در این غرفه ها انواع اسباب بازی های متنوع ، پوشاک و وسایل آموزشی که برای کودکان سودمند است به فروش می رسد. برای افرادی که قصد خرید سوغاتی و یا یادگاری هایی از این بازار دارند ،جای نگرانی وجود ندارد چرا که انواع صنایع دستی تایلندی و بسیاری ازخوراکی های خوشمزه در این مکان وجود دارد. همچنین در این بازار بزرگ انواع لوازم چوبی، کیف دستی، کارد و چنگال نقره با طرح های مختلف، کاغذ دیواری با رنگ ها و طرح های متنوع ، انواع روسری و شال نخی و ابریشم با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت-مراکز خرید پوکت- خرید در پوکت-پوکت خرید ارزان

علاقه مندان به بازدید و گشت و گذار در مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت خوب است بدانند که این بازار در همه ی ایام هفته از صبح تا شب پذیرای مهمانان خود می باشد.