بازار بوبی بانکوک
شهر بانکوک بهترین مکان برای خرید است. اگر به دنبال بهترین کالاها با بهترین قیمت هستید، قطعا بانکوک همان جاست. شاید شما چندین بار در بازار پرتونم بانکوک یا بازار چاتوچاک بوده اید.  اما ساکنین محلی به خوبی می دانند که کجا بهترین مکان برای خرید لباس های انبوه با قیمت عمده را پیدا کنند مانند بازار بوبی. این بازارها مدت ها در بانکوک به عنوان یک بازار عمده فروشی شناخته شده می شوند و البته با هزاران فروشگاه و دست فروش با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده اند . قیمت کالاها در اینجا بسیار پایین هستند.  با وجود این که بازار بوبی در طول روز و شب فعال است و خدمات فروش را انجام میدهند، بازار بوبی در زمان صبح شلوغ است اما معمولا بهترین زمان خرید در ساعات اولیه صبح قبل از ساعتهای معمول تجاری میباشد. اگر به این بازار محلی سر زدید خواهید دید که این بازار در بخش های مختلفی کار میکند از جمله لباس، پارچه، سبزیجات و میوه، جواهرات و بدلیجات و غذای حلال.
بازار بوبی به علت کیفیت و کمیت محصولاتش آن را از به بازار عمده فروشی لباس مشهور شده است. انواع لباس برای هر دو جنس مردان و زنان و همچنین تا حدودی برای کودکان وجود دارد . شما با قیمت های بسیار پایین تقریبا در تمام لباس ها شگفت زده خواهید شد. اما اگر شما علاقه مند به خرید پارچه های لباسی هستید، هزاران نفر از فروشندگان پارچه در بازار بوبی وجود دارد. شما می توانید پارچه را به اندازه یک متر یا بیشتر با توجه به نیاز خود خریداری کنید، زیرا تمام پارچه های این مجموعه به صورت بسته بندی شده یا در رول های بزرگ عرضه می شود تا بتوانند نیازهای مشتری را برآورده سازند.  پارچه لباس های خانگی یا خرج کار و همچنین طرح های تایلندی را که به طور سنتی روی پارچه های پنبه ای چاپ شده اند، ارائه می دهند.  
جواهرات و بدلیجات در بازار بوبی چیز دیگری است که نباید از دست دهید . حلقه و انگشتر، گردنبند، پابند و مروارید در طرح های متنوع وجود دارد . شما می توانید جواهرات و گردنبند سبک وزن و انگشترهای شیشه ای را در سبک سنتی خریداری کنید. این جواهرات و بدلیجات تایلندی برای سلیقه های بزرگسالان، نوجوانان و کودکان موجود است. از آنجایی که در بازار بوبی، تعداد زیادی از معامله گران و فروشندگان مسلمان وجود دارند ، در نتیجه بسیاری از غذاهای خوشمزه اما ارزان قیمت برای مسلمانان عرضه می شود . این رستوران ها و یا فروشندگان مواد غذایی غذاهای حلال را همراه با سایر مخلفات ارائه می کنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.              

   02188851080