هتل تی سیکس فایو پاتایا
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل تی سیکس فایو پاتایا دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از دریا را به چشمان شما هدیه میدهند، این هتل تنها 6 دقیقه پیاده روی تا ساحل را دارد، هتل تی سیکس فایو در ساحلی آرام قرار گرفته و مهمانان این هتل 4 ستاره در نزدیکی شهر پاتایا قرار گرفته اند.
 امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل تی سیکس فایو پاتایا می توانید به ساحل خصوصی این هتل بروید که در سواحل پاتایا هستند. این هتل با استفاده از طراحی گرافیکی برای دیزاین و دکوراسیون سالن ها استفاده کرده است، این هتل غیر معمول طراحی شده شامل اعداد، حروف و سایر شاخص های زمان در عنصر طراحی آن است. و تنها 33 کیلومتر از فرودگاه پاتایا فاصله دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل تی سیکس فایو پاتایا با ما تماس بگیرید.  02188851080