جشنواره سال نو چینی در بانکوک

هر ساله چینی های ساکن شهرک چینی ها یا چاییناتون شهر بانکوک مراسمی بسیار بزرگ و زیبا در تاریخ 19 ام ماه فوریه برای بزرگداشت سال نو چینی ها برگزار میکنند که باعث جذب گردشگران بسیاری می شود.همه ساله در شهر بانکوک ، پایتخت کشور لبخند ها و سایر شهرهای این کشور فستیوال سال نو چینی برگزار می شود که از جذاب ترین و زیباترین مراسماتی است که در کشور تایلند اجرا می شود و هر ساله در این موقع از سال گردشگران بسیاری به این منطقه جذب می شوند.

جشنواره سال نو چینی در بانکوک

هر ساله قبل از شروع این فستیوال ، تبلیغات بسیاری انجام می شود که علاوه بر دعوت مردم به این مراسم ، از مردم علاقه مند به خرید خواسته می شود که از فروشگاه های محله چینی های بانکوک بازدید کنند و از تخفیفات ویژه و متنوع آنها بهره مند شوند.

جشنواره سال نو چینی در بانکوک

روز فستیوال سال نو چینی در کشور تایلند تعطیل نیست ولی به دلیل علاقه ی بسیار مردم به این جشن ، همه ی تجار و اهل کسب و کار کار خود را در این روز رها کرده و با شرکت در این فستیوال از زیبایی های این جشن نهایت لذت را می برند.در این مراسم عروسک گردان های بسیاری هنرنمایی می کنند . ترقه بازی و آتش بازی های بسیاری انجام می شود که توجه همه را به خود جذب می کند.