مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک
یکی از مراکز خرید بزرگ و محبوب در شهر بانکوک میباشد که در یک مجتمع 4 طبقه ای واقع شده است. در این مرکز خرید حدود 1300 فروشگاه مشغول به فعالیت هستند. مرکز خرید پلاتینیوم تا خیابان راتچاپراسانگ بانکوک فقط 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. اگر برای اولین بار است که قصد شرکت در تور تایلند را دارید پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید کردن حتما از مراکز خرید راتچاپراسانگ بازدید کنید زیرا که مراکز و بازار های بزرگ و متنوعی را در خود جای داده است. در نزدیکی مرکز خرید پلاتینیوم هتل 4 ستاره زیبایی به نام هتل نووتل پلاتینیوم بانکوک وجود دارد که از بهترین هتل های اطراف این مرکز خرید میباشد و بهترین امکانات و خدمات را به مهمانانش ارائه میدهد.
پلاتینیوم مرکز خریدی مخصوص خانم ها است و تمام نیازهای یک خانم در آنجا برآورده میشود. تقریبا، هر چهار طبقه از فضای مرکز خرید به فروشگاه های لباس مردانه، لباس زنانه، لباس های پوشیده شده و دست دوم، کفش و دیگر لوازم مد و فشن اختصاص داده شده است. البته در میان آنها فروشگاه هایی هم که لباس های کودکانه، لباس های نوجوانان را عرضه کنند به چشم میخورد. همه ی اجناس فروشگاه های این مرکز خرید وارد شده از کشورهای کره، هنگ کنگ، ژاپن، چین، هند میباشد. نکته ی مهمی که هر گردشگری باید بداند این است مرکز خرید پلاتینیوم یک مرکز عمده فروشی است مانند بازار پرتونم. این مرکز خرید پلاتینیوم بازار عمده فروش سرپوشیده ای که مجهز به تهویه باشد، نمونه ی نادری در شهر بانکوک میباشد و در آنجا چانه زنی بسیار عادی است. قیمت محصولات و اجناس مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک نسبت به دیگر مراکز خرید بانکوک پایین بوده و اگر هزینه و قیمت برای شما مهم است، پلاتینیوم انتخاب خوبی خواهد بود.
نکاتی که باید قبل از رفتن به مرکز خرید پلاتینیوم بدانید:
•    به همراه داشتن پول نقد ضروری است. اکثر مغازه ها فقط پرداخت نقدی را قبول می کنند. البته دستگاه های خودپرداز در بازار موجود میباشد.
•    اگر میخواهید از همه ی فروشگاه های دیدن کنید، طول میکشد بنابراین برای یک پیاده روی طولانی آماده باشید!
•    اکثر مغازه ها برای خانم ها هستند و هیچ اتاق مناسب برای پرو وجود ندارد.  اما، آنها هم اجازه نمی دهند که لباس را امتحان کنید ، این بدان معنی است که اول باید محصول را خریداری کنید.
•     اکثر لباس ها دارای اندازه آزاد هستند که به معنی اندازه استاندارد می باشند، فقط برخی از مغازه ها دارای اندازه های بزرگتر هستند.
•    پلاتینیوم بازاری برای خرید عمده است، بنابراین پیشنهاد میشود که از بازار پرتونم که در مقابل این مرکز خرید واقع شده است ، بازدید کنید.
برای رفتن به این بازار سعی کنید حتما از خط مترو استفاده کنید زیرا این منطقه همیشه دارای ترافیک سنگین بوده و باید زمان زیادی را در زیر نور آفتاب از دست دهید. ساعت کاری در این مرکز خرید، از 9 صبح شروع شده و تا ساعت 8 شب به پایان میرسد.
آدرس: Petchburi, Ratchathewi (next to Pantip Plaza)
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080