هتل بلمار کوش آداسی
 یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل بلمار به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در فاصله ی 5 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. برای رسیدن به هتل بلمار از فرودگاه ازمیر باید 75 کیلومتر مسیر را طی کرد. شما مهمانان تور ترکیه در هتل بلمار کوش آداسی فقط 650 متر با ساحل فاصله دارید و با چند دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید.
مهمانان هتل بلمار کوش آداسی میتوانند از بین همه ی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. در هر کدام از اتاق های هتل بلمار کوش آداسی یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز قرار گرفته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید .سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل بلمار کوش آداسی بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به حیاط بوده و میتوانید ساعت ها استراحت کنید و لذت ببرید و همچنین اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد. این هتل دارای دو استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید.
هتل بلمار دارای یک رستوران کوچک و لوکس میباشد و در آنجا از ظروف زیبا و شیک ترک استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای ترکی آماده میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار کنار استخر، لابی و در اتاق ها را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل بلمار کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و صندلی چرخدار و دیگر امکانات مخصوص مهمانان معلول در نظر گرفته شده است. هتل بلمار دارای باغ کوچک و میز بیلیارد در لابی بوده که در میان روز میتوانید همراه با خانواده به بازی و تفریح بپردازید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.            02188851080