پارک ملی خاو سوک
جنگل های متععد و متراکم، دریاچه های کوچک و بزرگ و کوه های حیرت انگیز، از دیدنی های موجود در این پارک ملی و خارق العاده است که با طبیعت بکرش. این پارک ملی دارای گونه های نادر از گل و گیاهان عجیب وغریب، پرندگان و ببر های خاص میباشد.
رودخانه ای بسیار زیبا در پارک ملی خاو سوک که برای رد شدن از آنها باید از قایق استفاده کنید و در حین عبور از رودخانه از دیدنی های شگفت انگیز پارک ملی هم دیدن کنید.
کوه پیمایی، گشت و گذار در جنگل با پای پیاده و قایقرانی از فعالیت های سرگرم کننده موجود و جذابی است که در پارک ملی خائوس برایتان در نظر گرفته شده.
کلکسیون گل و گیاهان خاو ساک، یکی از قدیمی ترین جنگل های همیشه سبز در جهان محسوب میشوند.
مدت زمانی که برای گشت و گذار و لذت بردن از زیبایی های پارک ملی خائوس برایتان درنظر گرفته شده حدود دو تا پنج روز است و فعالیت هایتان شامل کوه پیمایی، گشت و گذار در جنگل، دیدن فیل ها، قایق سواری و تورهای قایق میباشد.
میتوانید با قایق سواری در رودخانه سوک و تماشای مناظر شگفت انگیز طبیعت و جنگل، برای خود  و عزیزانتان لحظاتی بیادماندنی رقم زده و لذت ببرید.
مساحت پارک 739 کیلومتر مربع است، که با سدی مسدود شده است. قسمتی از پارک شامل بزرگترین منطقه از جنگل بکر در جنوب تایلند است که مسن تر و متنوع تر از جنگل های بارانی آمازون میباشد.
این پارک شامل طیف گسترده ای از حیات وحش از جمله پستانداران وحشی، خوک خرطوم دراز مالایا، فیل آسیایی، ببر، گوزن، خرس، گراز، میمون، گیبون، سنجاب، گاو وحشی هندی، سگ وحشی آسیایی، گربه مرمری و زیستگاه طبیعی هزاران پرنده ه میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080
تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک