هتل پاتونگ پاراگون پوکت
 این مجموعه زیبا تنها دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل پاتونگ پاراگون در ساحل شگفت انگیز پاتونگ بیچ قرار دارد و چشم اندازی خارق العاده از دریای آندامان به شما عزیزان ارائه میدهد.
هتل پاتونگ پاراگون هتلی چهار ستاره است که مجهز به خدمات تخصصی اسپا و یک استخر روباز بزرگ نیز هست. همگی اتاق ها دارای اینترنت وای فای پرسرعت هستند و برخی از آنها دسترسی مستقیمی به استخر دارند.
بازار بزرگ جانگ سیلون در فاصله دو کیلومتری هتل پاتونگ پاراگون قرار دارد و برای رسیدن به ساحل تری تانگ چیزی حدود چهار کیلومتر رانندگی در پیش دارید.
چیدمان اتاق ها با طراحی سنتی تایلندی صورت گرفته و با امکاناتی مدرن، آرامشی بی نظیر به شما عطا خواهند کرد. بالکن، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع هوا، چایساز و قهوه جوش، حمام های داخل اتاق، گاو صندوق و مینی بار هستند.
ماساژ و سونا در بخش اسپا برا شما عزیزان در نظر گرفته شده که بسیار لذت بخش است و خستگی شمارا از تن به در خواهد کرد.
رستوران های متععد هتل پاتونگ پاراگون پوکت یکی از یکی بهتر هستند و میتوانید در آنها انواع و اقسام غذاهای بین المللی و تایلندی را نوش جان کنید.
کافه های هتل پاتونگ پاراگون پوکت نیز همه روزه پذیرای شما عزیزان هستند.
هتل پاتونگ پاراگون هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل پاتونگ پاراگون با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل پاتونگ پاراگون پوکت / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.     02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک