هتل نیپون استانبول
یکی از خارق العاده ترین هتل های استانبول همین هتل زیبا در نردیکی میدان تکسیم استانبول است که طراحی آن برگرفته از سبک معماری ژاپنی می باشد.
دسترسی هتل نیپون استانبول به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد و بدون شک شمارا راضی نگه خواهد داشت تا با خیالی راحت به گردش بپردازید.
هتل نیپون استانبول در مجموع  دارای 171 اتاق می باشد که امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار در اختیار شما میباشند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر است. این هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی در آنها سرو شده و صبحانه بوفه نیز تهیه می کند.
اتاق های هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند.
 برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند.
پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ،لابی،کافی شاپ، سفره خانه سنتی،سفره خانه بام هتل از امکانات هتل نیپون استانبول است.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل نیپون استانبول هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل نیپون استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل نیپون استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی