هتل ریچموند استانبول
 هتلی زیبا و بسیار دوستداشتنی است که در محله ی بیوگلو بنا شده و اقامتگاهی عالی برای گشت و گذار در این شهر پر جنب و جوش و بزرگ به شمار می رود.
هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آن به جاذبه های دیدنی شهر بسیار راحت است. هتل ریچموند در نزدیکی دیدنی های مهمی چون شیرینی فروشی مارکیز ، صومعه مولوی و مولوی خانه ی گالاتا قرار گرفته و همه نساز هاس شما از یک هتل بسیار خوی را برطرف میکند.
 امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ریچموند استانبول اقامتی دلپذیر را برای مهمانان تضمین می کنند. هتل دارای سرویس اتاق ، دربان ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، تورهای گردشگری و اتاق خانوادگی می باشد و اقامتی سرشار از آسایش را برای مهمانان رقم می زند
امکانات رفاهی که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده شامل: بطری آب ، دوش ، سشوار ، میز کار و لباس حمام تنها چند نمونه از امکاناتی است که در اختیارتان است. علاوه بر این ، خدمه ی امکانات رفاهی هتل این تضمین را به مهمانان می دهند که همواره فعالیت های بسیاری برای سرگرم شدن در هتل خواهند داشت. امکانات متفاوت و موقعیت عالی هتل ریچموند استانبول را هتلی عالی برای لذت بردن از اقامت در استانبول ساخته است.
جهت اطلاع از آفرهای
تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی