هتل گرند تارابیا استانبول 
یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های شهر استانبول  ترکیه میباشد که همه ساله توجه توریست ها و تجار بسیاری را به خود جلب میکند.
این هتل 5 ستاره بسیار لوکس می باشد و انتخاب مناسبی برای اقامت تجار می باشد هتل گرند تارابیا در استانبول واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد مسافران این شهر تجربه ای به یادماندنی از سفر خود خواهند داشت.
از مهمترین ویژگی های هتل گرند تارابیا استانبول  میتوان به نظافت روزانه، امکانات برای معلولین، رستوران، اتاق بدون دخانیات، مرکز تناسب اندام، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده و وای فای رایگان اشاره کرد.
اتاق های هتل گرند تارابیا استانبول بسیار لوکس و مرتب بوده و راحتی و ارامش شمارا تضمین خواهند کرد.
جهت دسترسی به مناطق دیگر شهر از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی موجود در اطراف هتل استفاده کنید .
یکی از ویژه ترین پیشنهاد های ما به شما عزیزان همین هتل گرند تارابیا استانبول است که بدون شک تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل گرند تارابیا استانبول هتلی پنج ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل گرند تارابیا استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل گرند تارابیا استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی