هتل رویال وینگز آنتالیا
 این هتل استثنایی درمنطقه لارای شهر آنتالیا واقع شده است. هتل رویال وینگز آنتالیا جزو هتل‌های درجه یک آنتالیاست و تنها 500 متر تا ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد.
این مجموعه زیبا محیطی رویایی برای میهمانان خود فراهم نموده است.
هتل رویال وینگز  آنتالیا دارای پارک آبی با 9 سرسره آبی و یک استخر با موج مصنوعی است. همچنین استخر مخصوص کودکان نیز در دسترس می‌باشد.
هتل رویال وینگز در مجموع دارای 457 اتاق است که به شرح زیر تقسیم می‌شوند
اتاق سوپریر، سوییت کوچک، اتاق خانواده دوبلکس،  کینگ سوییت
اتا‌‌ق‌های این هتل دارای دکوراسیون مدرن چوبی است و کلیه اتا‌‌ق‌ها، دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی‌بار، تلفن، لوازم بهداشتی حمام، کفش راحتی، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی می‌باشند. همچنین برخی از اتاقها رو به دریا می‌باشند. لازم به ذکر است همه اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت شده و حوله‌ها تعویض می‌شوند. به علاوه هر 3 روز یکبار ملحفه تخت‌ها نیز تعویض می‌شوند. تخت کودک نیز در صورت درخواست مسافر در دسترس است.
رستوران های متعددی برای هتل در دسترس است که میتوانید از آنها لذت ببرید.
امکانات ورزشی و تفریحی زیادی برایتان تدارک دیده شده.
در این هتل امکانات ورزشی همچون زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس است.
کودکان می‌توانند از خدمات باشگاه کودکان، نمایشگاه کودکان و چرخ و فلک لذت ببرند.
هتل رویال وینگز آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 27 کیلومتر فاصله دارد. استفاده از پارکینگ نیز برای میهمانان رایگان است.
هنوز برای سفر به این هتل خارق العاده مجاب نشدید؟ هتل رویال وینگز آنتالیا
با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن در هتل های مجلل انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل رویال وینگز آنتالیا با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.   02188851080


 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی